One Direction - Made in the AM (Official Album Cover).png

歷經退團風波的One Direction回歸樂壇了

在11月即將發行他們的第5張專輯"Made In The A.M."

 

其實我覺得他們還真的是奇蹟

似乎很少有選秀歌手能張張大賣

連當時能跟他們抗衡的The Wanted好像也默默消失了(?!)

不過我想他們應該也逐漸開始面對轉型的必經之路了

畢竟"青春"這項噱頭能再撐幾年XDD

從曲風好像也能看出那麼一絲改變的端倪呢(暖男化?舞曲化?)

 

從Zayn退團之後

其他的成員也分到比較多的part可以展現

不過最重要的地方還是Harry一枝獨秀XD

不過這次的旋律其實也很中毒欸哈哈

只是歌詞似乎太簡單了點(不停repeat)

最後 他們的歌我想都有一定的水準在

反映在成績上也獲得許多歌迷的支持

期待他們逐漸轉型後會端出什麼樣令人驚豔的音樂吧

 

歌詞:

I've got fire for a heart

我心裡燃起熊熊愛火

I'm not scared of the dark

我不懼怕黑暗

You've never seen it look so easy

這一切是如此容易

I got a river for a soul

那是條靈魂之河

And baby you're a boat

寶貝妳是讓我渡河的那艘船

Baby you're my only reason

寶貝妳是我向前的唯一動力

 

If I didn't have you there would be nothing left

如果我沒有妳便一無所有

The shell of a man who could never be his best

徒具空殼的人無法徹底展現自我

If I didn't have you, I'd never see the sun

若我沒有妳我無法看見黎明

You taught me how to be someone, yeah

妳讓我學會如何成為更好的人

 

All my life

我的一生

You stood by me

有妳陪伴

When no one else was ever behind me

當沒有人做為我的靠山

All these lights

這些眩光

They can't blind me

無法遮蔽我的雙眼

With your love, nobody can drag me down

有了妳的愛 沒人能擊倒我

 

All my life

我的一生

You stood by me

有妳陪伴

When no one else was ever behind me

當沒有人做為我的靠山

All these lights

這些眩光

They can't blind me

無法遮蔽我的雙眼

With your love, nobody can drag me down

有了妳的愛 沒人能擊倒我

 

Nobody, nobody

沒有人 沒有任何人

Nobody can drag me down

沒人能夠擊倒我

Nobody, nobody

沒有人 沒有任何人

Nobody can drag me down

沒人可以擊垮我

 

I've got fire for a heart

我心裡燃起熊熊愛火

I'm not scared of the dark

我不懼怕黑暗

You've never seen it look so easy

這一切是如此容易

I got a river for a soul

那是條靈魂之河

And baby you're a boat

寶貝妳是讓我渡河的那艘船

Baby you're my only reason

寶貝妳是我向前的唯一動力

 

If I didn't have you there would be nothing left (nothing left)

如果我沒有妳便一無所有 (一無所有)

The shell of a man who could never be his best (be his best)

徒具空殼的人無法徹底展現自我 (展現自我)

If I didn't have you, I'd never see the sun (see the sun)

若我沒有妳我無法看見黎明 (看見黎明)

You taught me how to be someone, yeah

妳讓我學會如何成為更好的人

 

All my life

我的一生

You stood by me

有妳陪伴

When no one else was ever behind me

當沒有人做為我的靠山

All these lights

這些眩光

They can't blind me

無法遮蔽我的雙眼

With your love, nobody can drag me down

有了妳的愛 沒人能擊倒我

 

Nobody, nobody

沒有人 沒有任何人

Nobody can drag me down

沒人能夠擊倒我

Nobody, nobody

沒有人 沒有任何人

Nobody can drag me

沒人可以擊垮我...

 

All my life

我的一生

You stood by me

有妳陪伴

When no one else was ever behind me

當沒有人做為我的靠山

All these lights

這些眩光

They can't blind me

無法遮蔽我的雙眼

With your love, nobody can drag me down

有了妳的愛 沒人能擊倒我

 

All my life

我的一生

You stood by me

有妳陪伴

When no one else was ever behind me

當沒有人做為我的靠山

All these lights

這些眩光

They can't blind me

無法遮蔽我的雙眼

With your love, nobody can drag me down

有了妳的愛 沒人能擊倒我

 

Nobody, nobody

沒有人 沒有任何人

Nobody can drag me down

沒人能夠擊倒我

Nobody, nobody

沒有人 沒有任何人

Nobody can drag me down

沒人可以擊垮我

 

Nobody, nobody

沒有人 沒有任何人

Nobody can drag me down

沒人能夠擊倒我

Nobody, nobody

沒有人 沒有任何人

Nobody can drag me down

沒人可以擊垮我

arrow
arrow

    ERIC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()