Nick Jonas - Nick Jonas (Official Album Cover).png

脫胎換骨 重新出擊!

擺脫小屁孩形象以真男人型態回歸XDD

 

收錄在最新同名專輯裡的首單"Jealous"

雖然歌詞和MV都比較了無新意

但旋律倒是琅琅上口

 

是說現在這種曲風好像又慢慢流行了起來

看看Taylor Swift跟Meghan Trainor紅的跟什麼一樣哈哈

話說這首歌原本預期成績並不會太突出

結果上週衝入Top10 這周繼續衝上#8欸!!!

畢竟這首歌已經推出一段時間了...

 

不過我真的在第一次聽到這首歌就愛上了它~

但是Live就稍嫌薄落了...

 

歌詞:

I don’t like the way he’s looking at you

我不喜歡他看妳的那種眼神

I’m starting to think you want him too

我不禁開始想到妳想要他

Am I crazy, have I lost ya?

我瘋了嗎?我就這麼失去妳了嗎?

Even though I know you love me, can’t help it

雖然我知曉妳愛著我 但我情不自禁的去想

 

I turn my cheek, music up

我要開始認真了 音樂響起

And I’m puffing my chest

深呼吸一口氣

I’m getting ready to face you

我已經準備好要面對妳

Can call me obsessed

妳讓我如此著迷

It’s not your fault that they hover

有眾多追求者不是妳的錯

I mean no disrespect

我無意冒犯

It’s my right to be hellish

我有權力變得可憎

I still get jealous

因為我還在吃醋

 

'Cause you’re too sexy, beautiful

因為你太性感、美麗

And everybody wants a taste

眾人都想要嚐一口

That’s why (that’s why)

這就是為什麼(這就是為什麼)

I still get jealous

我還在吃醋

 

'Cause you’re too sexy, beautiful

因為你太性感、美麗

And everybody wants a taste

眾人都想要嚐一口

That’s why (that’s why)

這就是為什麼(這就是為什麼)

I still get jealous

我一直在吃醋

 

I wish you didn’t have to post it all

我希望妳不要把自己展露無遺

I wish you’d save a little bit just for me

我希望妳至少為我保留一些

Protective or possessive, yeah

對妳的保護慾或占有慾

Call it passive or aggressive

是我的潛意識的反射動作

 

I turn my cheek, music up

我要開始認真了 音樂響起

And I’m puffing my chest

深呼吸一口氣

I’m getting ready to face you

我已經準備好要面對妳

Can call me obsessed

妳讓我如此著迷

It’s not your fault that they hover

有眾多追求者不是妳的錯

I mean no disrespect

我無意冒犯

It’s my right to be hellish

我有權力變得可憎

I still get jealous

因為我還在吃醋

 

'Cause you’re too sexy, beautiful

因為你太性感、美麗

And everybody wants a taste

眾人都想要嚐一口

That’s why (that’s why)

這就是為什麼(這就是為什麼)

I still get jealous

我還在吃醋

 

'Cause you’re too sexy, beautiful

因為你太性感、美麗

And everybody wants a taste

眾人都想要嚐一口

That’s why (that’s why)

這就是為什麼(這就是為什麼)

I still get jealous

我一直在吃醋

 

 

You’re the only one invited

妳是唯一一個的被我邀請的人

I said there’s no one else for you

我說妳是其他人無法取代的

'Cause you know I get excited, yeah

妳知道何時我會興奮嗎

When you get jealous too

就是妳也對我吃醋的時候

 

I turn my cheek, music up

我要開始認真了 音樂響起

And I’m puffing my chest

深呼吸一口氣

I’m getting ready to face you

我已經準備好要面對妳

Can call me obsessed

妳讓我如此著迷

It’s not your fault that they hover

有眾多追求者不是妳的錯

I mean no disrespect

我無意冒犯

It’s my right to be hellish

我有權力變得可憎

I still get jealous

因為我還在吃醋

 

'Cause you’re too sexy, beautiful

因為你太性感、美麗

And everybody wants a taste

眾人都想要嚐一口

That’s why (that’s why)

這就是為什麼(這就是為什麼)

I still get jealous

我還在吃醋

 

'Cause you’re too sexy, beautiful

因為你太性感、美麗

And everybody wants a taste

眾人都想要嚐一口

That’s why (that’s why)

這就是為什麼(這就是為什麼)

I still get jealous

我一直在吃醋

 

Oh (that’s why)

噢(這就是為什麼)

I still get jealous

我還在吃醋

Oh (that’s why)

噢(這就是為什麼)

I still get jealous

我這麼愛吃醋

arrow
arrow

    ERIC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()